Thursday, January 3, 2013


نسيقية أطباء حمص‎ shared ‎فريق المساندة الطبية ( يبرود )‎'sphoto.نريد توضيحا من المنظمات العالمية والهيئات الطبية عن كيفية معالجة الحروق الظاهرة في الصورة الرفقة

 .
لقد بحثت في كتبي ومراجعي وفي حاسوبي إعن العلاج فلم أجد سوا الدعاء لله والتضرع اليه أن يفك عنا ما نحن فيه وأن يفرج كربتنا وأن ينتقم لنا فوالله...
See More
We want clarification from world organizations and medical institutions on how to deal with burns that appear in the image companionship.
I have looked in my books and on my computer I had treatment find Sawa praying for God and supplication to extract about us where we are and to relieve our anguish and avenge us we've got foreign Nations from East to West and from North to South.
Mercy and martyrs of eternity and the weak and the silent humiliation and shame.
God, Yes.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=405191376229066&set=a.369381716476699.88782.369367773144760&type=1&relevant_count=1&ref=nf(Translated by Bing)
نريد توضيحا من المنظمات العالمية والهيئات الطبية عن كيفية معالجة الحروق الظاهرة في الصورة الرفقة .
لقد بحثت في كتبي ومراجعي وفي حاسوبي إعن العلاج فلم أجد سوا الدعاء لله والتضرع اليه أن يفك عنا ما نحن فيه وأن يفرج كربتنا وأن ينتقم لنا فوالله لقد تكالبت علينا الأمم من شرقها إلى غربها ومن شمالها إلى جنوبها .
للشهداء الرحمة والخلود وللمتخاذلين والصامتين الذل والعار .
حسبي الله ونعم الوكيل .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.